giovedì 8 maggio 2008

Countdown

The trailer was charged this morning, Rino and Peppe will drive north for a first stop on Rome and will continue towards Bibione to participate to the international sea kayak gathering and to the Venice's "Vogalonga". Mauro and Tatiana will be there in the next week and I will reach them the 16th. I packed with my kayak all the paddling equipment, the alcool stove plus a spare little one, the tents for all of us, my sleeping bag and my sandals. Seven days to the start. From now on I will start to write my diary...

Il carrello è stato caricato questa mattina, Rino e Peppe guideranno verso nord per un primo stop a Roma e poi continueranno per Bibione per partecipare al raduno internazionale e alla "Vogalonga" di Venezia. Mauro e Tatiana saranno lì la prossima settimana e io li raggiungerò il 16. Ho caricato con il mio kayak tutta l'attrezzatura per pagaiare, il fornelletto ad alcool più uno piccolo di riserva, le tende per tutti noi, il mio saccoletto e i miei sandali. Sette giorni alla partenza. D'ora in avanti inizierò a scrivere il mio diario...

Nessun commento: